VI. LEGJOBB
ÜGYFÉLÉLMÉNY

DÍJÁTADÓ 2021

Hiteles díj, hiteles vélemények alapján!

2021 Mérföldkövek

Nevezési feltételek

● Magyarországon bejegyzett vállalkozás vagy jogi személy
● Etikus, korrekt üzleti magatartás
● Nincs róla negatív információ a NAV rendszerében
● Aktív BIX regisztráció

Gyártó

Épitőipar – Egyedi
Épitőipar – Sorozat

B2B -Kis széria/Egyedi
B2B- Nagy Széria/Sorozat

B2C – FMCG Brand
B2C – Tartós Brand

Kereskedő

Brand

B2C – Tartós Termék
B2C – FMCG

B2B – Kis Ügyfélszám
B2B – Nagy Ügyfélszám

Webshop

Szolgáltató

Brand – APP
Brand – Tech Szolgáltató
Brand – Szolgáltató

Üzleti – Egyedi szolgáltató
– Kis ügyfélszám

Üzleti – Egyedi szolgáltató
– Nagy ügyfélszám

Üzleti – Havidíjas szolgáltató
– Mikro – Tanácsadó típusú
Üzleti – Havidíjas szolgáltató
– Kis ügyfélszám

Üzleti – Havidíjas szolgáltató
– Nagy ügyfélszám

Lakossági
Épitőipar

Az értékelések mennyisége is számít!

Az elmúlt években el kellett érni egy minimum értékelés számot a kvalifikációhoz. Viszont rájöttünk, hogy ez nem a megfelelő módszer, hiszen az is sokat elárul egy cég szerethetőségéről, hogy mennyien írnak róluk értékelést.

Emellett, a cégek így valóban egymással mérettetnek meg, ezért pedig érdemes az utolsó pillanatig, minél több értékelést gyűjteni.

Nyilvános profilok versenyeznek, ami az jelenti, hogy több kategóriában is indulhatsz.

Különböző kérdőívvel, így megtudhatod, hogy mit gondolnak partnereid és a végfelhasználóid is rólad.

A nevezők külön-külön helyezést érnek el az értékelések mennyiségében és azok minőségében (BIXINDEX). A végső eredményt a két helyezés összegzésével állapítjuk meg.

Pl.: I. hely minőségben + I. hely mennyiségben = GYŐZTES

Ha bizonytalan vagy, hogy melyik kategóriában indulj, a munkatársaink örömmel segítenek!

Kizáró feltételek

! Látható adóelkerülés, offshore
! Negatív információ a NAV rendszerében
! Kétes megítélésű cég (Google ellenőrzés)
! Ügyfelei tudatos károkozásáról szóló hír

! Üzletileg nem megalapozott, nem fenntartható tevékenység
(kizárólag állami megrendelések, TAO, Piramisjáték, stb.)

Tudtad?

Hogy az értékelésekkel nem csak ügyfél elégedettséget tudunk mérni. Hanem ráfordított idő és pénz nélkül tudjuk a partnereink igényeit felmérni. És azt, hogy milyen irányban érdemes fejleszteni cégünket.

Ma már ez sokkal hatásosabb és pénz és idő kímélőbb, mint hagyományos kutatásokat készíteni.

Tudtad, hogy az emberek 86%-a keres véleményeket online?

Tudtad, hogy az emberek 86%-a keres véleményeket online, mielőtt bármilyen döntést hozna egy termékkel vagy egy szolgáltatással kapcsolatban? A BIX Indexet azért hoztuk létre, hogy automatizáltan gyűjthess hitelesített ügyfélvéleményeket, amiket megmutathatsz a világnak!

Nevezek a Legjobb Ügyfélélmény Díjra